Ogłoszenie o zamówieniu na usługi pn. "Ochrona fizyczna i zabezpieczenie techniczne"
Kalisz, dnia 30.12.2020 r.
Dotyczy: zamówienia na usługi społeczne pn: "Ochrona fizyczna i zabezpieczenie techniczne w Muzeum Okręgowym Ziemi Kaliskiej w Kaliszu i oddziałach"
Działając na podstawie art.138 o ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm., Muzeum Okręgowe Ziemi Kaliskiej w Kaliszu informuje o nieudzieleniu zamówienia w w/w postępowaniu.
Załącznik: Skan ogłoszenia w formacie PDF
Kalisz, 25 listopada 2020 r.
Ogłoszenie o zamówieniu na usługi pn.
„Ochrona fizyczna i zabezpieczenie techniczne
w Muzeum Okręgowym Ziemi Kaliskiej
i oddziałach”
Postępowanie o zamówienie prowadzone jest z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych (art.138 o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.).
I. DANE ZAMAWIAJĄCEGO
Muzeum Okręgowe Ziemi Kaliskiej w Kaliszu
ul. Kościuszki 12
62-800 Kalisz
tel. 062 75 71 608
e-mail: weber@muzeumwkaliszu.pl
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego w niżej wymienionych obiektach Muzeum Okręgowego Ziemi Kaliskiej w 2021 r. w następującym zakresie:
a) Oddział Literacki Dworek Marii Dąbrowskiej w Russowie, Russów 49, 62-817 Żelazków
-
ochrona fizycznaw systemie zmianowym (średniomiesięczny dozórpopołudniowy i nocnyoraz całodobowo w święta ustawowo wolne od pracy ok. 520 h)
-
obsługa telewizji dozorowej oraz SSP
-
obsługa w zakresie ochrony osób i mienia oraz zachowania porządku podczas imprez plenerowych
-
monitorowanie systemu sygnalizacji włamania i napadu wraz z użyciem patroli interwencyjnych
b) Centrum Rysunku i Grafiki im. Tadeusza Kulisiewicza, ul. Kolegialna 4, 62-800 Kalisz
-
monitorowanie systemu sygnalizacji włamania i napadu z użyciem patroli interwencyjnych
-
przechowywanie i konwojowanie kluczy od drzwi wejściowych w sytuacjach alarmowych
c) Rezerwat Archeologiczny w Kaliszu-Zawodziu, ul. B. Pobożnego 87-105, 62-800 Kalisz
-
monitorowanie systemu sygnalizacji włamania i napadu wraz z użyciem patroliinterwencyjnych
-
przechowywanie i konwojowanie kluczy od drzwi wejściowych w sytuacjach alarmowych
-
monitoring CCTV w czasie rzeczywistym
-
obsługa w zakresie ochrony osób i mienia oraz zachowania porządku podczas imprez plenerowych
d) Muzeum Okręgowe Ziemi Kaliskiej, ul. Chopina 23, 62-800 Kalisz
-
ochrona fizyczna tymczasowych pomieszczeń magazynowych i biurowych w biurowcu Runotex w Kaliszu przy ul. Chopina 23 wsystemie zmianowym (średniomiesięczny dozórpopołudniowy i nocny oraz całodobowo w soboty, niedziele i święta ustawowe około570 h)
-
obsługa telewizji dozorowej oraz SSP
-
monitorowanie systemu sygnalizacji i napadu wraz z użyciem patroli interwencyjnych
-
konwojowanie muzealiów w uzgodnionych terminach
e) Muzeum Okręgowe Ziemi Kaliskiej, ul. Kościuszki 12, 62-800 Kalisz
-
monitorowanie systemu sygnalizacji i napadu wraz z użyciem patroli interwencyjnych
Średniomiesięczna ilość godzin może ulec zmianie, w zależności od zapotrzebowania na obsługę imprez plenerowych i konwojowanie muzealiów.
Monitorowanie polega na zestawieniu połączeń drogą radiową (radia do poszczególnych SSWiNw w/w obiektach stanowią własnośćwykonawcy) i telefoniczną ze stacją monitorowania.
Wykonawca zapewnipełną, całodobową łączność systemów sygnalizacji włamania i napadu, telewizji dozorowej w w/w obiektach. Dodatkowo należy zapewnić łączność z pracownikami ochrony z pośrednictwem telefonów komórkowych.
2. Warunki realizacji zamówienia
1) Czynności ochrony będą wykonywane zgodnie z przepisami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 02.09.2014 r. w sprawie zabezpieczenia zbiorów muzeum przed pożarem, kradzieżą i innym niebezpieczeństwem grożącym ich zniszczeniem lub utratą.
2) Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę usługi bezpośredniej ochrony fizycznej. Zamawiający dopuszcza podwykonawstwo w zakresie patroli interwencyjnych (co najmniej dwuosobowych) oraz monitoringuSSWiN.
3) Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące usługi ochrony były zatrudnione na umowę o pracę na cały okres wykonywania zamówienia.
4) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, przy pomocy których Wykonawca realizował będzie przedmiot zamówienia, na inne posiadające takie same kwalifikacje, co osoby wskazane w pierwotnym Wykazie Pracowników, z zachowaniem wymogów dotyczących zatrudniania na podstawie umowy o pracę. O planowanej zmianie osób, przy pomocy których Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie powiadomić wyznaczoną ze strony MOZK osobę do kontaktu.
5) Najpóźniej w dniu zawarcia umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu:
a) podpisaną za zgodność z oryginałem kopię koncesji w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej
b) wykaz pracowników wyznaczonych do realizacji zamówienia zawierający numery POF
c) uwierzytelnione za zgodność z oryginałem kopie legitymacji wszystkich wskazanych pracowników potwierdzające wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej
d) aktualną polisę ubezpieczenia OC wykonywanej działalności wraz z potwierdzeniem jej opłacenia.
III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Zamówienie realizowane będzie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.
IV. KRYTERIA WYBORU OFERT
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
A.Cena za stawkę godzinową 100 %
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną dla danego kryterium ilość punktów, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej, w stosunku do oferty najtańszej.
Kryterium ceny zostanie ocenione wg wzoru:
Ac = Cn / Cb x 100
gdzie:
Acwyliczona ilość punktów dla danej oferty
Cn cena najniższa ze wszystkich złożonych ofert
Cbcena w ofercie badanej
Elementy składowe ceny:
Cena, będąca stawką godzinową netto (z dwoma miejscami po przecinku) musi zawierać następujące składniki:stawkę za jedną godzinę ochrony fizycznej (dotyczy też konwojowania) plus miesięczny abonamentza monitoring systemów alarmowych, użycie patroli interwencyjnych oraz przechowywanie i konwojowanie kluczy do w/w obiektów, podzielony przez 1090 h.
Oferowana cena musi zawierać wszelkie koszty Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia przy zastosowaniu obowiązujących norm, z uwzględnieniem ewentualnego ryzyka wynikającego z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty.
V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
Pisemną ofertę zawierającą cenę usługi należy złożyć w zaklejonej kopercie z podaną nazwą i adresem Wykonawcy z dopiskiem „Oferta na ochronę MOZK” do dnia 03.12.2020 r. do godz. 12:00 za pośrednictwem poczty, kuriera lub dostarczyć osobiście na adres:
Muzeum Okręgowe Ziemi Kaliskiej w Kaliszu
ul. Chopina 23 (sekretariat pokój 203)
O wyborze oferty Zamawiający poinformuje wybranego Wykonawcę.
Pracownikiem uprawnionym do kontaktowania z oferentami jest Teresa Weberkierownik
Działu Gospodarczego, tel. 669 996 526.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie bezpodania przyczyny.
VI. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, zamawiający informuje, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Okręgowe Ziemi Kaliskiej w Kaliszu,
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia pn.„Ochrona fizyczna i zabezpieczenie techniczne w Muzeum Okręgowym Ziemi Kaliskiej i oddziałach” bez stosowania ustawy Pzp;
3. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania.
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w art. 66 §1 przepisach Kodeksu Cywilnego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z odpowiednich przepisów Kodeksu Cywilnego,
6. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7. posiada Pani/Pan:
-
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
-
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych1,
-
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO2,
-
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaPani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisyRODO;
8. nie przysługuje Pani/Panu:
-
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
-
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
-
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
1. Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wynikupostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
2. Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
VII. ZAŁĄCZNIKI
-
Formularz oferty (załącznik nr 1)
-
Oświadczenie (załącznik nr 2)
-
Wykaz podwykonawców (załącznik 3)
- informacja_o_nieudzieleniu_zamowienia.pdf
(format PDF, rozmiar 269 kB)
- formularz_ofertowy_ochrona_2021.odt
Formularz ofertowy (format ODT / Word, rozmiar 21 kB)
- projekt_umowy_ochrona_2021.docx
Projekt umowy (format ODT / Word, rozmiar 20 kB)