Nabór na stanowisko specjalisty ds. promocji i komunikacji
Dyrektor Muzeum Okręgowego Ziemi Kaliskiej w Kaliszu
ogłasza nabór kandydatów na stanowisko specjalisty ds. promocji i komunikacji
w siedzibie głównej MOZK
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
-
Przygotowywanie i realizacja strategii promocji zarówno całej instytucji, jak i poszczególnych projektów Muzeum,
-
Kształtowanie i dbanie o wizerunek Muzeum,
-
Utrzymywanie i poszerzanie relacji z mediami,
-
Przygotowywanie materiałów marketingowych i nadzór nad ich dystrybucją i udostępnianiem,
-
Opieka nad stroną www oraz kanałami w mediach społecznościowych,
-
Pozyskiwanie i poszerzanie współpracy z partnerami i sponsorami,
Wymagania:
Wykształcenie wyższe (preferowane marketing, filologia polska, dziennikarstwo, historia, historia sztuki, archeologia, etnologia, kulturoznawstwo, ochrona dóbr kultury),
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
-
Obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość programów z pakietu Microsoft Office,
-
Dyspozycyjność – praca wg harmonogramu czasu pracy, dyżury sobotnio-niedzielne oraz święta,
-
Samodzielność, dobra organizacja pracy, komunikatywność, kreatywność, wysoka kultura osobista,
-
Umiejętność tworzenia angażujących treści w mediach społecznościowych,
-
Doświadczenia w przygotowywaniu materiałów informacyjnych – umiejętności pisania i redagowania tekstów;
-
Mile widziane:
- doświadczenie w pozyskiwaniu pozabudżetowych środków finansowych,
- umiejętność wykonywania zdjęć, krótkich reportaży video,
- znajomość prawa autorskiego oraz specyfiki pracy w instytucji kultury
- doświadczenie w realizacji projektów o tematyce kulturalnej
- doświadczenie w wypowiadaniu się przed kamerą i mikrofonem
Oferujemy:
-
Zatrudnienie na umowę o pracę na pełny etat,
-
Możliwość zdobycia doświadczenia w instytucji kultury,
-
Możliwość rozwijania kompetencji zawodowych oraz własnych zainteresowań i pasji,
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
Curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej oraz list motywacyjny – podpisane.
-
Kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg załączonego wzoru,
-
Podpisana odręcznie klauzula o treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie
z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.
Kandydaci powinni dostarczyć aplikację osobiście w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „nabór na wolne stanowisko: specjalista ds. promocji i komunikacji”
do muzeum: ul.Kościuszki 12 (sekretariat), 62-800 Kalisz lub przesłać aplikację skanem za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:
biuro@muzeumwkaliszu.pl do dnia 18.11.2024 r.
Dokumenty doręczone po upływie powyższej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.