Nabór na stanowisko specjalisty ds. promocji i komunikacji

 

Dyrektor Muzeum Okręgowego Ziemi Kaliskiej w Kaliszu

 

ogłasza nabór kandydatów na stanowisko specjalisty ds. promocji i komunikacji

 

w siedzibie głównej MOZK

 

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:

  1. Przygotowywanie i realizacja strategii promocji zarówno całej instytucji, jak i poszczególnych projektów Muzeum,

  2. Kształtowanie i dbanie o wizerunek Muzeum,

  3. Utrzymywanie i poszerzanie relacji z mediami,

  4. Przygotowywanie materiałów marketingowych i nadzór nad ich dystrybucją i udostępnianiem,

  5. Opieka nad stroną www oraz kanałami w mediach społecznościowych,

  6. Pozyskiwanie i poszerzanie współpracy z partnerami i sponsorami,

 

Wymagania:

 Wykształcenie wyższe (preferowane marketing, filologia polska, dziennikarstwo, historia, historia sztuki, archeologia, etnologia, kulturoznawstwo, ochrona dóbr kultury),

 

  1. Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,

  2. Obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość programów z pakietu Microsoft Office,

  3. Dyspozycyjność – praca wg harmonogramu czasu pracy, dyżury sobotnio-niedzielne oraz święta,

  4. Samodzielność, dobra organizacja pracy, komunikatywność, kreatywność, wysoka kultura osobista,

  5. Umiejętność tworzenia angażujących treści w mediach społecznościowych,

  6. Doświadczenia w przygotowywaniu materiałów informacyjnych – umiejętności pisania i redagowania tekstów;

  7. Mile widziane:

 

- doświadczenie w pozyskiwaniu pozabudżetowych środków finansowych,

- umiejętność wykonywania zdjęć, krótkich reportaży video,

- znajomość prawa autorskiego oraz specyfiki pracy w instytucji kultury

- doświadczenie w realizacji projektów o tematyce kulturalnej
- doświadczenie w wypowiadaniu się przed kamerą i mikrofonem

Oferujemy:

  1. Zatrudnienie na umowę o pracę na pełny etat,

  2. Możliwość zdobycia doświadczenia w instytucji kultury,

  3. Możliwość rozwijania kompetencji zawodowych oraz własnych zainteresowań i pasji,

     

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • Curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej oraz list motywacyjny – podpisane.

  • Kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg załączonego wzoru,

  • Podpisana odręcznie klauzula o treści:

 

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie

 z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony

 osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich

 danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.

 

Kandydaci powinni dostarczyć aplikację osobiście w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „nabór na wolne stanowisko: specjalista ds. promocji i komunikacji”

 do muzeum: ul.Kościuszki 12 (sekretariat), 62-800 Kalisz lub przesłać aplikację skanem za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:

biuro@muzeumwkaliszu.pl do dnia 18.11.2024 r.

 

Dokumenty doręczone po upływie powyższej określonego terminu nie będą rozpatrywane.

 Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

 



 

 

 

Muzeum Okręgowe Ziemi Kaliskiej w Kaliszu
ul. Kościuszki 12, 62-800 Kalisz
tel.: (62) 501 34 84
biuro@muzeumwkaliszu.pl

MOZK - BIP   

Script logo