Przetarg nieograniczony na utworzenie wystawy stałej w Rezerwacie Archeologicznym Kalisz - Zawodzie
Kalisz, dn. 6 października 2020 r.
INFORMACJA Z OCENY OFERT
w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o udzielenie zamówienia publicznego na usługę pn.: „Utworzenie wystawy stałej w Rezerwacie Archeologicznym w Kaliszu-Zawodziu”, sprawa: 1-P-2020.
Wybrano ofertę najkorzystniejszą, tj. ofertę, która uzyskała najwyższą ilość punktów na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ oraz nie podlegała wykluczeniu ani odrzuceniu:
Oferta nr 4:
Studio Alena Trafimava
Ul. Mickiewicza 37/58, 01-625 Warszawa
Cena oferty: 80.377,90 zł netto
Kwota przeznaczona na realizację zamówienia: 129.000,00 zł netto
Ostateczny termin wykonania zamówienia: 30.11.2020 r.
Termin wykonania zamówienia deklarowany przez Oferenta: 13.11.2020 r.
Punkty przyznane w poszczególnych kryteriach oceny ofert:
Nr oferty |
Wyszczególnienie / Nazwa oferenta/ |
Ilość punktów w kryterium cena
|
Ilość punktów w kryterium dodatkowa przedłużona gwarancja i rękojmia |
Ilość punktów w kryterium termin wykonania zamówienia w dniach kalendarzowych |
Suma punktów w ramach kryterium oceny ofert |
1 |
TRONUS POLSKA Sp. z o.o. |
4,86 |
20,00 |
14,41 |
39,27 |
2 |
Symtech Julia Woroniecka |
Nie dotyczy |
Nie dotyczy |
Nie dotyczy |
Oferta z dnia 24.09.2020 r. – wycofana |
3 |
Symtech Julia Woroniecka |
31,01 |
10,00 |
14,41 |
55,42 |
4 |
Studio Alena Trafimava |
60,00 |
20,00 |
20,00 |
100,00 |
5 |
MEDIA OFFICE Sp. z o.o. |
Nie dotyczy |
Nie dotyczy |
Nie dotyczy |
Oferta złożona po terminie |
Jedna oferta została wycofana przez Wykonawcę przed upływem terminu składania ofert.
Jedna oferta wpłynęła po terminie składania ofert.
Zamawiający na podstawie art. 90 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych wezwał firmę Studio Alena Trafimava, ul. Mickiewicza 37/58, 01-625 Warszawa do udzielenia wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny, w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. Złożona przez firmę Studio Alena Trafimava oferta wydawała się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i budziła wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z określonymi wymaganiami w SIWZ, gdyż okazała się znacznie niższa od szacowanej wartości zamówienia.
Wykonawca dostarczył żądane wyjaśnienia przez upływem terminu określonego przez Zamawiającego.
Oferta firmy Studio Alena Trafimava po szczegółowej analizie została zaakceptowana z uwagi na przedstawienie zasadnych wyjaśnień, dotyczących elementów oferty, mających wpływ na wysokość zaoferowanej ceny.
Ponadto Zamawiający na podstawie art. 24 ust. 11 oraz art. 26 ust. 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych wezwał oferenta do uzupełniania dokumentu – oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca dostarczył oświadczenie przed upływem wskazanego przez Zamawiającego terminu.
Przewidywany termin podpisania oferty z Wykonawcą ustalony jest na dzień 13.10.2020 r.
Sylwia Kucharska
Dyrektor MOZK
***
Kalisz, dn. 30.09.2020 r.
Informacja z otwarcia ofert
dla zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn.: „Utworzenie wystawy stałej w Rezerwacie Archeologicznym w Kaliszu-Zawodziu”
Sprawa: 1-P-2020
Kwota, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia wynosi 129.000,00 zł netto.
W postępowaniu do dnia 30.09.2020 r. do godz. 12:00 złożono następujące oferty:
Lp. |
Nazwa i adres firmy |
Kwota netto za wykonanie zamówienia (PLN) |
Okres gwarancji (miesiące) |
Termin wykonania |
Data, godzina i sposób dostarczenia dokumentów |
1 |
TRONUS POLSKA Sp. z o.o. Ul. Ordona 2a 01-237 Warszawa |
991.011,00 |
72 |
30.11.2020r |
21.09.2020 r. Godz. 10:05 Kurier |
2 |
Symtech Julia Woroniecka Ul. Grudziądzka 69/7 51-165 Wrocław |
Nie dotyczy |
Nie dotyczy |
Nie dotyczy |
24.09.2020 r. Godz. 10:00 Kurier – oferta wycofana przez Oferenta |
3 |
Symtech Julia Woroniecka Ul. Grudziądzka 69/7 51-165 Wrocław |
155.500,00 |
60 |
30.11.2020r |
29.09.2020 r. Godz. 11:00 Kurier |
4 |
Studio Alena Trafimava Ul. Mickiewicza 37/58 01-625 Warszawa |
80.377,90 |
72 |
13.11.2020r |
30.09.2020 r. Godz. 9:40 Kurier |
5 |
MEDIA OFFICE Sp. z o.o. Ul. Narbutta 29a/34 02-536 Warszawa |
Nie dotyczy |
Nie dotyczy |
Nie dotyczy |
30.09.2020 r. Godz. 12:03 Osobiście Oferta złożona po terminie |
Sylwia Kucharska
Dyrektor MOZK
Kalisz, dnia 23 września 2020 roku
Odpowiedzi na pytania i zmiana SIWZ
W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na: „Utworzenie wystawy stałej w Rezerwacie Archeologicznym w Kaliszu-Zawodziu”, sprawa: 1-P-2020 na podstawie art. 38 ust. 1 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych informuję, że Zamawiający zmienia treść SIWZ w następujący sposób:
1) Opis przedmiotu zamówienia (Rozdział II SIWZ, pkt. 2.1)
Jest: Przedmiotem zamówienia jest utworzenie wystawy stałej w budynku bramnym, znajdującym się w Rezerwacie Archeologicznym w Kaliszu-Zawodziu (ul. Bolesława Pobożnego 87-105, 62-800 Kalisz). Szczegółowy opis zamówienia zawarty został w opisach elementów wystawy stanowiących załączniki od nr 01 do 21 do SIWZ.
Ma być:
Przedmiotem zamówienia jest utworzenie wystawy stałej w budynku bramnym, znajdującym się w Rezerwacie Archeologicznym w Kaliszu-Zawodziu (ul. Bolesława Pobożnego 87-105, 62-800 Kalisz). Szczegółowy opis zamówienia zawarty został w opisach elementów wystawy stanowiących załączniki od nr 01 do 21 do SIWZ. Zmianie uległa część nr 17 dokumentacji projektowej: Monitor dotykowy 24” wraz z aplikacją multimedialną w obudowie gabloty. Zmieniony plik został zamieszczony na Stronie Internetowej Zamawiającego.
2)Przygotowanie oferty oraz miejsce i termin jej złożenia (Rozdział XII SIWZ, pkt. 12.1)
Jest:
Oferty należy składać na adres Zamawiającego: Muzeum Okręgowe Ziemi Kaliskiej, ul. Szopena 23, pokój 203 (II piętro), 62-800 Kalisz za pośrednictwem poczty lub kuriera lub osobiście w nieprzejrzystych, zamkniętych kopertach, w terminie do 25.09.2020 r. do godz. 12:00 (termin wpływu oferty do sekretariatu Zamawiającego). Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego oraz nazwę i adres Oferenta z dopiskiem:
Przetarg nieograniczony na utworzenie wystawy stałej w Rezerwacie Archeologicznym w Kaliszu-Zawodziu.
Ma być:
Oferty należy składać na adres Zamawiającego: Muzeum Okręgowe Ziemi Kaliskiej, ul. Szopena 23, pokój 203 (II piętro), 62-800 Kalisz za pośrednictwem poczty lub kuriera lub osobiście w nieprzejrzystych, zamkniętych kopertach, w terminie do 30.09.2020 r. do godz. 12:00 (termin wpływu oferty do sekretariatu Zamawiającego). Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego oraz nazwę i adres Oferenta z dopiskiem:
Przetarg nieograniczony na utworzenie wystawy stałej w Rezerwacie Archeologicznym w Kaliszu-Zawodziu.
3) Miejsce i termin otwarcia ofert złożenia (Rozdział XVI SIWZ, pkt. 16.1)
Jest:
Otwarcie ofert przez Komisję przetargową nastąpi w części jawnej postępowania w dniu 25.09.2020 r. o godzinie 12:20 w siedzibie Zamawiającego. Oferent może być obecny przy otwarciu ofert.
Ma być:
Otwarcie ofert przez Komisję przetargową nastąpi w części jawnej postępowania w dniu 30.09.2020 r. o godzinie 12:20 w siedzibie Zamawiającego. Oferent może być obecny przy otwarciu ofert.
Odpowiedzi na pytania
03. Monitor dotykowy wraz z aplikacją multimedialną w obudowie gabloty
17 Monitor dotykowy 24” wraz z aplikacją multimedialną w obudowie gabloty
Pytanie: Proszę o przesłanie zdjęcia istniejących gablot oraz ich specyfikację z uwzględnieniem opcji gwarancji. Jakie działania mogą wpłynąć na utratę gwarancji?
Odpowiedź: Każda ingerencja w gablotę polegająca na przykręcaniu, przyklejaniu elementów itp. będzie powodowała utratę gwarancji na elementy, w które ingerowano. Utratę gwarancji spowodują również uszkodzenia gablot spowodowane montażem sprzętu multimedialnego.
Zdjęcia gablot udostępnione są na stronie Zamawiającego pod adresem:
https://www.muzeumwkaliszu.pl/przetarg-nieograniczony-na-utworzenie-wystawy-stalej-w-rezerwacie-archeologicznym-kalisz-zawodzie.html
Pytanie: Aplikacja multimedialna, tylko przeglądanie zdjęć i tekstów, czy dodatkowe funkcje?
Odpowiedź: W przedmiocie zamówienia opisano co ma zawierać aplikacja.
Pytanie: Czy realizacja filmów po stronie zamawiającego, czy wykonawcy? Jeżeli wykonawcy, to tylko montaż, czy również zdjęcia? Filmy z lektorem, czy tylko obraz? Prosimy o scenariusz, informacje nt. wielkość planu, ilości osób na planie, czy zdjęcia wewnątrz budynku, czy na zewnątrz.
Odpowiedź: Filmy zrealizuje w całości wykonawca według zaproponowanego przez siebie scenariusza przedłożonego do akceptacji dyrektorowi MOZK. W zależności od przedstawionego scenariusza filmy będą z lektorem lub bez lektora. Bez scenariusza nie można określić ilości osób na planie oraz rodzaj pleneru czy wnętrza. Wykonawca przygotuje we własnym zakresie plan zdjęciowy, scenografię i zatrudni wykonawców.
10. Rekonstrukcja ostrokołu
Pytanie: Prosimy o podanie wymiarów (z opisu znamy jedynie wysokość 1700mm oraz średnicę pojedynczej belki). Z ilu pełnych belek i ilu połówek ma się składać. Czy chodzi o stworzenie dwóch ścian pod kątem 90 st.?
Odpowiedź: Wykonawca powinien sam zaproponować ostateczną formę wykonania ostrokołu.
13. Piaskownica
Pytanie: Zdjęcia gabloty oraz warunki zachowania gwarancji.
Odpowiedź: Każda ingerencja w gablotę polegająca na przykręcaniu, przyklejaniu elementów itp. będzie powodowała utratę gwarancji na elementy, w które ingerowano. Utratę gwarancji spowodują również uszkodzenia gablot spowodowane montażem dodatkowych elementów.
Zdjęcia gablot udostępnione są na stronie Zamawiającego pod adresem:
https://www.muzeumwkaliszu.pl/przetarg-nieograniczony-na-utworzenie-wystawy-stalej-w-rezerwacie-archeologicznym-kalisz-zawodzie.html
14. Repliki przedmiotów
Pytanie: Czy możemy otrzymać poglądowe zdjęcia przedmiotów oraz wymiary szuflady gabloty muzealnej, oraz warunki zachowania gwarancji.
Odpowiedź: Zdjęcia szuflady oraz przykładowe zdjęcia przedmiotów udostępnione są na stronie Zamawiającego pod adresem:
https://www.muzeumwkaliszu.pl/przetarg-nieograniczony-na-utworzenie-wystawy-stalej-w-rezerwacie-archeologicznym-kalisz-zawodzie.html
Tafla szkła szuflady ma wymiary: 120,3 x 50 cm.
Każda ingerencja w gablotę polegająca na przykręcaniu, przyklejaniu elementów itp. będzie powodowała utratę gwarancji na elementy, w które ingerowano. Utratę gwarancji spowodują również uszkodzenia gablot spowodowane montażem dodatkowych elementów.
16. Repliki elementów stroju wojownika
Pytanie: W jaki sposób wyobrażają sobie Państwo zamocowanie repliki hełmu oraz ostróg na płaskiej tafli plexi? Czy jest jakiś projekt, czy wykonawca ma zaproponować rozwiązanie?
Odpowiedź: Wykonawca powinien zaproponować najlepsze rozwiązanie.
20. Repliki naczyń glinianych
Pytanie: Czy możliwe jest otrzymanie do wyceny zdjęć przykładowych naczyń? Jakie są wymiary naczyń i czy są mniej więcej jednakowej wielkości?
Odpowiedź: Naczynia są różnej wielkości.
Zdjęcia poglądowe naczyń udostępnione są na stronie Zamawiającego pod adresem:
https://www.muzeumwkaliszu.pl/przetarg-nieograniczony-na-utworzenie-wystawy-stalej-w-rezerwacie-archeologicznym-kalisz-zawodzie.html
Ogłoszenie nr 586568-N-2020 z dnia 2020-09-17 r.
Muzeum Okręgowe Ziemi Kaliskiej: Utworzenie wystawy stałej w Rezerwacie Archeologicznym w Kaliszu-Zawodziu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Okręgowe Ziemi Kaliskiej, krajowy numer identyfikacyjny 63951200000000, ul. ul. Kościuszki 12 , 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 627 571 608, e-mail weber@muzeumwkaliszu.pl, faks 627 571 609.
Adres strony internetowej (URL): https://www.muzeumwkaliszu.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne https://www.muzeumwkaliszu.pl/zamowienia-publiczne.html
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Samorządowa Instytucja Kultury
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
https://www.muzeumwkaliszu.pl/zamowienia-publiczne.html
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://www.muzeumwkaliszu.pl/zamowienia-publiczne.html
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Oferty należy składać na adres Zamawiającego za pośrednictwem poczty lub kuriera lub osobiście
Adres:
Muzeum Okręgowe Ziemi Kaliskiej, ul. Szopena 23, pokój 203 (II piętro), 62-800 Kalisz
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utworzenie wystawy stałej w Rezerwacie Archeologicznym w Kaliszu-Zawodziu
Numer referencyjny: 1-P-2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest utworzenie wystawy stałej w budynku bramnym, znajdującym się w Rezerwacie Archeologicznym w Kaliszu-Zawodziu (ul. Bolesława Pobożnego 87-105, 62-800 Kalisz). Szczegółowy opis zamówienia zawarty został w opisach elementów wystawy stanowiących załączniki od nr 01 do 21 do SIWZ.
II.5) Główny kod CPV: 39154000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
32322000-6 |
79800000-2 |
79822500-7 |
92111250-9 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2020-11-30
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca składający ofertę wykazał, iż dysponuje osobami, posiadającymi odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie spełniania warunku Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia, który stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ. Zamawiający wymaga, by Wykonawca składający ofertę na wykonanie zamówienia wykazał, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie usługi o dotyczące wykonania elementów wystaw muzealnych. Na potwierdzenie spełniania warunku wskazanego wyżej Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z treścią zawartą w dokumencie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, który stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ. Ponadto Zamawiający wymaga złożenia wykazu zadań (w zakresie wymaganym do wykazania spełniania warunku) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane oraz załączenie dowodów określających, że roboty zostały wykonane należycie (referencje, protokoły bezusterkowego odbioru robót). Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 9 do SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Do wypełnionego formularza oferty należy załączyć: - Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia (Załącznik nr 4), - Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w Art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579) (Załącznik nr 3), - aktualny wpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, - aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych, - aktualne zaświadczenie z ZUS o niezaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne, - oświadczenie Wykonawcy odnośnie braku prowadzenia względem niego postępowania upadłościowego bądź innego postępowania zmierzającego do likwidacji przedsiębiorstwa wykonawcy (Załącznik nr 6), - oświadczenie o niekaralności oraz o nietoczącym się postępowaniu sądowym (Załącznik nr 7),
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. (Załącznik nr 5), - dokumenty potwierdzające uprawnienia Oferenta do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - Wykaz zadań (Załącznik nr 9),
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
- Wykaz części zamówienia przeznaczonych do podwykonania (Załącznik nr 8), - Parafowany projekt umowy z załącznikami (Załącznik nr 10). - Kosztorys ofertowy, stanowiący podstawę wyliczenia ceny oferty sporządzony na podstawie przedmiaru robót. Kosztorys ma znaczenie wyłącznie poglądowe. Pominięcie w kosztorysie ofertowym jakiekolwiek pozycji nie oznacza, iż Wykonawca nie jest zobowiązany jej wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Kosztorys może zawierać także dodatkowe pozycje, poza pozycjami wymienionymi w przedmiarach jeżeli Wykonawca uzna, że do wykonania zadania konieczne jest wykonanie dodatkowych prac niewskazanych w przedmiarach - forma dokumentu oryginał.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
wysokość wynagrodzenia (cena) za wykonanie przedmiotu umowy |
60,00 |
dodatkowa przedłużona gwarancja i rękojmia |
20,00 |
termin wykonania podany jako ilość dni kalendarzowych |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Postanowienia umowy powinny być zgodne z warunkami określonymi w niniejszej SIWZ oraz we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. 2. W oparciu o art. 144 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: a) W zakresie przedmiotu zamówienia, w sytuacji gdy zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć, a które skutkują zmianą sposobu ich wykonania. b) W zakresie wynagrodzenia, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a w szczególności w przypadku zmniejszenia ilościowej realizacji zamówienia. c) W zakresie zmiany podwykonawców, o ile Zamawiający będzie korzystał z pomocy podwykonawców – na zasadach określonych w UPzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-25, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
- gablota_stolikowa_z_monitorem.rar
- gablota_wiszaca.rar
- gablota_wiszaca_z_monitorem.rar
- gablota_z_szuflada_ekspozycyjna.rar
- ogloszenie_nr_510202874_o_udzieleniu_zamowienia[1].pdf
- siwz_1-p-2020.docx
- stanowisko_edukacyjne_-_odkopywanie_skarbow.rar
- zalacznik_10_umowa_1-p-2020.docx
- zalacznik_11_1-p-2020.docx
- zalacznik_2_1-p-2020.docx
- zalacznik_2_do_umowy_1-p-2020.docx
- zalacznik_3_1-p-2020.docx
- zalacznik_4_1-p-2020.docx
- zalacznik_5_1-p-2020.docx
- zalacznik_6_1-p-2020.docx
- zalacznik_7_1-p-2020.docx
- zalacznik_8_1-p-2020.docx
- zalacznik_9_1-p-2020.docx
- zdjecia_eksponatow.rar
- 01_kaseton.pdf
- 02_rekonstrukcja_struktur_budowlanych.pdf
- 03_monitor_dotykowy.pdf
- 04_relief.pdf
- 05_szescian_obrotowy.pdf
- 06_druk_moneta.pdf
- 07_gablota_na_beczke.pdf
- 08_stoliki_edukacyjne.pdf
- 09_druk_medalion.pdf
- 10_ostrokol.pdf
- 11_wydruk_wielkoformatowy.pdf
- 12_wydruk.pdf
- 13_piaskownica.pdf
- 14_repliki_zabytkow.pdf
- 15_wydruk_bron.pdf
- 16_repliki_stroju.pdf
- 17_monitor_dotykowy_po_zmianie.pdf
- 18_wydruk_rzemioslo.pdf
- 19_wydruk.pdf
- 20_repliki_naczyn_(6).pdf
- 21_wydruk.pdf
- ogloszenie_nr_510202874_o_udzieleniu_zamowienia[1].pdf
- ogloszenie_nr_540183571_-_zmiana_ogloszenia.pdf
- sprawa_1-p-2020_odpowiedzi_23_09_2020.pdf